Letiltásaim

1.
“- Szia! Szeretnélek megismerni. Elvinnélek a kedvenc mexikói éttermembe.
– Köszönöm csak barátság szinten ismerkedek, nem szeretnék egyelőre személyes találkozót.
– És egy laza szexkapcsolat? (Mondjuk nem tudom, mit fogott fel az előző mondatból)
– Köszönöm, nem.
Váltás. A következő levél:
– Akkor mit szólnál hozzá, ha viccből megd..nálak?
– Azt hiszem, viccből eldugnám a Viagrádat.
– Pedig, jobb, ha tudomásul veszed, hogy meg foglak.”
Letiltottam.

2.
“Szia szeretnék megismerkedni veled!
– Én csak beszélgetek. Ha neked ez megfelel, rendben.
– Akkor minek vagy itt? Arra ott az iwiw.
– Nem csak én vagyok itt, aki csak ismerkedik, mindenkinek megírod ezt?
– Igen.
(Kétlem. Az pár száz levél lenne.)
– Nos, akkor válassz: randi, tali vagy letiltás.
Férfiak! Ilyenkor mégis mire számítotok? Sírni fogok, hogy egy vadidegen megszakítja velem a kapcsolatot?
– Nézd! Nem találkozom veled, és én letiltani sem foglak, engem nem zavarsz.
– Akkor majd én.
És tényleg letiltott. Azóta is sírok. Főleg, mert a nevére sem emlékszem…

Hozzászólás