Csak őszintén…

Azon gondolkodtam – nem fájt -, hogy milyen is lenne, ha sem a nők, sem a férfiak nem beszélhetnének mellé. Bár, mi nők nem is szoktunk annyit… 😀
Na, szóval:

N: Hát, már nem tartom olyan jól magam, kicsit túlsúlyos is vagyok, meghát, a hajam is festett, és ráncaim is vannak már…
F: Ne aggódj, én is hájasodok rendesen a sok söröskorsótól… Vagyis aggódj nyugodtan, mert ha találok valakit, aki soványabb nálad, bizonyisten bepróbálkozok, ha csak egy estére is…
N:Azért én is meg fogom nézni a haverjaidat…
F: Na, azt próbáld meg! Akkor nem biztos, hogy garantálni fogom a testi épségedet!
N: Egyébként, én olyat keresek, aki egész este otthon ül, és a haverjait el is felejti.
F: Felejtsd el! Meg a barátnős, pasinézegetős vásárlásokat is. Főleg az én számlámra.
N: Hát, azt hiszem, nem jössz be nekem…
F: Te sem nagyon, de azért d…ghatnánk egyet, ma estére nincs programom…
N: Benne lennék, de nem tehetem, mert félek, hogy meg fognak szólni…

/még szerencse, hogy én nem tartozom a Földhöz 😀 /

Hozzászólás